.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. جنون صدام بعد از آزادسازی خرمشهر/ دیکتاتور عراق کدام فرماندهان را در خرمشهر تیرباران کرد؟
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. (ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
نشریه آمریکایی نشنال اینترست نوشت سیاستمداران آمریکایی باید بدانند که لحاظ کردن نگرش ایرانی ها، از جمله روان شناسی تاریخی و ملی آنها که سیاست ورزی کشور را تعیین می کند، بخشی جداناشدنی از آنهاست. روایت نشریه آمریکایی از نقش "احساسات حسینی" در سیاست ورزی ایرانیان/ صدای حسین بزودی در سراسر ايران شنیده خواهد شد(خبر)
نشریه آمریکایی نشنال اینترست نوشت سیاستمداران آمریکایی باید بدانند که لحاظ کردن نگرش ایرانی ها، از جمله روان شناسی تاریخی و ملی آنها که سیاست ورزی کشور را تعیین می کند، بخشی جداناشدنی از آنهاست. (ادامه)
از شب گذشته (یکشنبه) خبرهایی درباره فوت این روحانی به گوش می‌رسید و این خبرها صبح امروز به اوج خود رسید اما نزدیکان ایشان، این اخبار را رد کردند، تا اینکه در نهایت به شکل رسمی اعلام شد: «علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22:03 امشب (دوشنبه) به لقاء الله پیوست» 
آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت به لقاءالله پیوست
از شب گذشته (یکشنبه) خبرهایی درباره فوت این روحانی به گوش می‌رسید و این خبرها صبح امروز به اوج خود رسید اما نزدیکان ایشان، این اخبار را رد کردند، تا اینکه در نهایت به شکل رسمی اعلام شد: «علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی ساعت 22:03 امشب (دوشنبه) به لقاء الله پیوست» (ادامه)
انتقاد تند رحيم‌پور ازغدی از روحانی
«امروز ديدم ايشان اعلام كرده است كه ما كلا مخالف بوديم و هستيم و خواهيم بود و مقامات عالي... يعني داري به رهبري طعنه مي‌زني؟... ... ... تو خودت رييس شوراي انقلاب فرهنگي هستي چرا هر جا يك جوري حرف مي‌زني؟ ايشان در مورد علوم انساني چند تا جوك گفت و مسخره كرد. من از ايشان پرسيدم شما اصلا نظريات جديد علوم انساني را خواندي، بلدي؟... ... . علوم انساني اصلا شرقي و غربي نيست و كاملا امري است فرهنگي و بستگي به فرهنگ جامعه دارد و هر پسوندي مي‌پذيرد... ... ... من حدس مي‌زنم چهار پنج تا بچه دور و برش هستند اينها را مي‌نويسند و دستش مي‌دهند ايشان هم بايد سخنراني كند وقت كم دارد و مي‌گويد همين طور از اين طرف و آن طرف مطلب برسانيد... از كتاب‌ها از مقالات چيز جمع كنيد و بگوييد من بگويم. متوجه تناقضش هم نيست من در شورا از ايشان پرسيدم شما راجع به علوم انساني اين حرف‌ها را زديد با اين نظريات جديد آشنا هستيد اصلا؟ ايشان صادقانه گفت نه... ... . يك‌كمي شجاع باش قوي باش ايدئولوژي داشته باش. مكتبي باش. مي‌خواهي ليبرال باشي ليبرال باش مي‌خواهي انقلابي باشي انقلابي باش نيمچه‌انقلابي نيمچه‌ليبرال كه نمي‌شود. گاهي انقلابي دو‌آتشه و گاهي ليبرال سه‌آتشه... ... ... به طرف فحش مي‌دهيد و مي‌گوييد منظورم اين نبود... ... ... . الان حرف‌هايي كه گفتم منظورم روحاني نبود. آقاي روحاني؛ رييس جمهوري دوگانه و متناقض با مردم حرف نمي‌زند. رييس‌جمهوري اسلامي دروغ نمي‌گويد رييس‌جمهوري اسلامي وعده دروغ نمي‌دهد. رييس‌جمهوري اسلامي در جلسه خصوصي يك چيز و در جلسه عمومي ضدش نمي‌گويد... رييس‌جمهوري اسلامي مخصوصا اگر آخوند، معمم باشد در جلسه داخلي و خارجي ١٨٠ درجه متفاوت حرف نمي‌زند، مسووليت‌ حرف‌هايي كه زده را بر عهده مي‌گيرد... ... ... شما در جلسه خصوصي راجع به فضاي مجازي يك چيز مي‌گويي و در فضاي عمومي مي‌‌گويي اصلا دولت كلا مخالف است و مقامات عالي بايد مسووليت بپذيرند و به مردم جواب دهند.»(ادامه)


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام به روایت حماسه هور در دوران دفاع مقدس پرداخت.
روایت حماسه هور در اینستاگرام محسن رضایی +عکس
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام به روایت حماسه هور در دوران دفاع مقدس پرداخت. (ادامه)
اوباما طرح ترور سردار سليمانی را لو داد!
يک روزنامه عربی ادعا کرد که اوباما طرح ترور سردار سليماني را به ایران لو داد! (ادامه)
معاينه ۲۰۷ جسد در كرمانشاه + آمار تفکیکی شهرستان ها
در پي وقوع زلزله ۷.۲ ريشتري شب‌گذشته در مرز ايران و عراق، تاكنون ۲۰۷ جسد توسط پزشكي قانوني استان كرمانشاه معاينه و براي آنان جواز دفن صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
محسن رضایی: امروز هنگام ناامید کردن آمریکاست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش رزمندگان اسلام در سالگرد حماسه بزرگ عملیات پیروزمند مرصاد در شهرستان شهریار گفت: امروز هنگام ناامید کردن آمریکا ست .ما باید آمریکا را در نبرد اقتصادی ناامید کنیم و اقتصاد ما باید متحول شود.(ادامه)
ابوعايشه کيست؟
ماجرای يکی از فرماندهان ارشد داعش که در جريان يک عمليات پيچيده در کرمانشاه به هلاکت رسيد، منتشر شد. (ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
رضايي: به داد کربلاي ايران برسيد
(ادامه)
افراطیون می خواهند قدرت را براي قدرت بدست بیاورند. انقلابیون قدرت برایشان مهم نیست و قدرت براي خدمت مي خواهند. در جنگ و امنیت خدمت بدون منت انجام می دهند. در کنار مردم است. شاخص ها روشن است... الان آقای ترامپ برای خودش حرف هایی می زند که فردا ملت ایران جواب آقای ترامپ را خواهند داد.
مردم روز 22 بهمن پاسخ لفاظی های امريكا را خواهند داد / محور اقتدار ما موشک نيست، ايمان و دانش دفاعی است
افراطیون می خواهند قدرت را براي قدرت بدست بیاورند. انقلابیون قدرت برایشان مهم نیست و قدرت براي خدمت مي خواهند. در جنگ و امنیت خدمت بدون منت انجام می دهند. در کنار مردم است. شاخص ها روشن است... الان آقای ترامپ برای خودش حرف هایی می زند که فردا ملت ایران جواب آقای ترامپ را خواهند داد. (ادامه)
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم..... نماینده شمالی : نمی‌شود خیلی به ناطق امیدوار بود
شمال نیوز : من نیازی به لیست امید نداشتم. من برای لیست امید از سوی شورای اصلاح طلبان و اعتدال دعوت شدم؛ پیش از این در «صدای ملت» و لیست آقای مطهری بودم از من دعوت شد که به لیست امید بیایم من هم قبول کردم و وارد لیست امید شدم.....(ادامه)
شمال نیوز : هنگام ظهر در هفت تپه در مقر لشکر ۲۵کربلا هواپيماهای عراقی ظاهر شدند. با صدای غرش هواپيماها همه به طرف پناهگاه ها رفتند. من آن موقع سيزده سال داشتم بی تفاوت مشغول قدم زدن در محوطه بودم که ناگهان فردی با صدای بلند .... « شیرسوار » شجاع ، مردمی و «حر» لشکر مازندران
شمال نیوز : هنگام ظهر در هفت تپه در مقر لشکر ۲۵کربلا هواپيماهای عراقی ظاهر شدند. با صدای غرش هواپيماها همه به طرف پناهگاه ها رفتند. من آن موقع سيزده سال داشتم بی تفاوت مشغول قدم زدن در محوطه بودم که ناگهان فردی با صدای بلند ....(ادامه)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه(خبر)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت. (ادامه)
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه.... سفر« پزشک بدون مرز مازنی » به پاکستان + تصاویر
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه....(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
روز بازگشت، اشک و بوسه بر خاک وطن(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: از جمع ١٢ سرلشکر فعلی نیروهای مسلح ایران، 4 نفر از ارتش، 7 نفر از سپاه پاسداران و سرلشکر " فیروزآبادی" بسیجی محسوب می‌شوند.
"12 ژنرال دو ستاره ایران" را بیشتر بشناسید + مشخصات و تصاویر
شمال نیوز: از جمع ١٢ سرلشکر فعلی نیروهای مسلح ایران، 4 نفر از ارتش، 7 نفر از سپاه پاسداران و سرلشکر " فیروزآبادی" بسیجی محسوب می‌شوند. (ادامه)
با هیئت رئیسه مجلس دهم بیشتر آشنا شوید
در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه دائم مجلس دهم تعیین شد؛ بر این اساس، علی لاریجانی به عنوان رئیس و آقایان پزشکیان و مطهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.(ادامه)
یادداشت محسن رضایی به مناسبت روز پاسدار
سرلشکر محسن رضایی با انتشار یادداشتی اینستاگرامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. (ادامه)
شمال نیوز: بسياري از صاحبنظران جنگ‌هاي هوايي او را نامدارترين خلبان جهان ناميدند چنان كه شهيد فلاحي مي‌گويد او غيرممكن را ممكن ساخت و كسي بود كه وقتي خبر شهادتش را به امام (ره) داديم فرمود: او آمرزيده است. شهید شیرودی که بود و چه کرد؟
شمال نیوز: بسياري از صاحبنظران جنگ‌هاي هوايي او را نامدارترين خلبان جهان ناميدند چنان كه شهيد فلاحي مي‌گويد او غيرممكن را ممكن ساخت و كسي بود كه وقتي خبر شهادتش را به امام (ره) داديم فرمود: او آمرزيده است.(ادامه)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد. از هاشمی و پسرش تا سیدحسن و حسینیان و زنجانی و احمدی‌ نژاد و ....(خبر)
در این سال پرونده هسته‌ای ایران پس از سال‌ها فرازونشیب با تصویب و اجرای برجام، بسته شد. کليد دولت تدبير و اعتماد با در پيش گرفتن گفتمان اعتدال، نه تنها در به سرانجام رساندن اين پرونده کارگر افتاد بلکه توانست درهاي خانه ملت در انتخابات هفتم اسفند را نيز به روي حاميان اين گفتمان بگشايد.(ادامه)
وقايع انقلاب در ۱۵ بهمن سال ۵۷
خانواده‌هاي همافران و درجه‌داران بازداشتي و نيروي هوايي، با تجمع در دادگستري به عنوان اعتراض به دستگيري آنها،‌ خواهان آزادي اين همافران شدند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.